Fotograferingstävling.



I priset ingår:
- en enklare sminkning
- 1-2 timmars fotografering, i göteborg (stockholm eller eskilstuna är även möjligt)
- 6 st retuscherade bilder, som du själv får välja ut.


Jag har aldrig tyckt om mig själv på bild förut men tro det eller ej nu gör jag faktiskt det.
Jag tycker att jag är riktigt söt faktiskt och skulle vilja ta foton med någon som vet vad hon/han pysslar med.
Därför är jag med och tävlar om en fotografering av fotograf Therese Jonsson.
Hennes foton som jag sett är underbara och önskar mig egna.
Vill Ni också vara med och tävla?
Gå då in på denna länken---> fotograf Therese Jonsson

Hoppas, hoppas, hoppas att jag har tur!!!!!

Kommentarer
Postat av: madde

Bra Ulrika!!! Du är jättesöt, hoppas du vinner! Själv trivs jag bättre bakom kameran ;)

2008-10-07 @ 20:07:20
Postat av: cissi

Man kan vinna en fotografering på pause.se just nu med en känd fotograf och stylist. ville bara tipsa! bra blogg annars

2008-10-08 @ 09:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0