Egentid!

Nu på kvällen efter T´s träning så kröp jag ner i badkaret som han putsat åt mig. Tog lite av badoljan som jag fick av kära Kicki för ett tag sedan. Doftade gott och jag blev alldeles mjuk i hela av kroppen av värmen från vattnet. Oljan gjorde huden babymjuk och passade på att testa en ny ansiktsmask i från Apoliva. En djuprengörande mask som jag varmt kan rekommendera. Köpte den på Apoteket för 20:-/st.

Avslutade med riktigt kallt vatten i duschen för att kicka igång blodcirkulationen ordentligt. Så skönt!!!
Sedan marängröra och kallt vatten i soffan som avslutning, yummie!!

Nu ska vi snart krypa i säng och försöka få lite prinsess sömn. De andra två sover hela nätterna men jag, filosofen grubblar mycket och har svårt att slappna av. Jobbar på det. Fast de som uppfunnit smarta saker säger oftast att de kommit på dessa saker under sömnlösa nätter. Kanske det jag ska börja med.
Tänka ut smarta saker och tjäna pengar på det;-).
Sov så gott!!!
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0