Blandat.

Nu har jag Grynet intagit våran standard plats i soffan.
Divanen...vad skulle vi göra utan den?
Vi skulle inte klara av våra dagar...vi skulle gå under...
hehehe, nej inte riktigt men det skulle bli bra mycket svårare att sitta bekvämt.

Vi har varit på långpromenad och det var nice.
Grynet sprang lös mest hela vägen och
 lyckades knapra i sig en servett och några tuggummin men
 det borde komma ut den naturliga vägen.
Lilla fröken hopplös med glupande aptit;-).
Lite trötta nu men nöjda, kan stolt slappa lite nu.

Ska försöka läsa lite.
Har fått låna en bra valpbok från Ulla
som har valpkursen men jag måste lämna tillbaka den på lördag.
Men har redan en massa smarta tips som jag skrivit ner
så att inte mitt dåliga minne ska förstöra mer.

Vad bjuder resten av dagen på då?
Lite trött efter gårdagens ansträngande sociala ljusparty.
Tänk att min energi är så tom att jag knappt klarar av att umgås i två timmar.
När kommer energin tillbaka??



Jag ser ju hyfsat pigg ut men det är på utsidan...
insidan är trasig.
Jag har aldrig någonsin lyssnat på min kropp och nu får jag sota för 6 års nonchalans.
Hur kan man vara så dum och egoistisk?

Nu känns det som att jag aldrig kommer komma tillbaka men jag vill.
Jag vet att det är ett hårt arbete att komma tillbaka
men samtidigt jag orkar ju inte ta tag i något.
När jag sitter hos Göran känns allt så enkelt men
sen när jag kommer hem så blir det tungt och stressande.
Why?
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0