Tröttast.

Jag tror att jag kan vara en av de tröttaste människorna
som finna vandrandes på denna jord.
Mina sömnproblem är bestående och
i dag så har jag telefontid med min läkare få se vad vi kan hitta på.
Hoppas att det gåt lättare att prata med honom
i dag efter att Göran och han har pratats vid.
Känner mig som en loser men om man på papper skriver ner alla gånger
 som vården och andra myndigheter svikit  mig
så är det kanske inte så konstigt att jag har svårt att prata med dem.

Jag är ju bara rädd för att inte bli trodd.

De gör bara sitt jobb men jag önskar att de kunde vara lite mer pratsamma
och inte så hummande om allt.
Det är då man blir osäker.
Tänker konstiga tankar och undrar om man inte blir betrodd.

Jag hoppas verkligen att det ska gå lättare i dag och
 att han har skrivit en komplettering till FK.
Det skulle göra min måndag betydligt gladare och lättare.

Snälla håll tummarna för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0