Paus.

Lite trött efter dagens aktiviteter.
Har en paus i filmtittandet för det är nyheter och även Grynets mattid.
Ska gå ut och försöka göra nummer två alldeles strax...
dock blir det nog ingen etta för det hände en olycka på golvet precis.
I allafall så kikar vi på Blodsband, en av alla Wallander filmer.
Än har T inte listat ut mördaren men det kommer nog snart.

I morgon är det en ny vecka.
Och en ny pratstund med Göran.
Eventuellt ska T med.
Vet inte helt ännu men jag är sjukt nervös.
Hela denna veckan har jag funderat på vad Göran tänker om mig och en massa sådana saker men försöker mota bort dem. Vet inte varför hjärnan vandrar i väg och spårar ur så mycket... Förhoppningsvis så kommer det att gå bra men det kommer nog att bli en ganska tung måndag.

Har nu haft tre bra dagar då jag har levt och försökt att balansera dagarna något sånär, blir trött väldigt fort men det kan ju bero på att jag alltid är väldigt spänd och har någon slags inre oro. Skulle vilja att det släppte så att jag kan få känna mig utvilad. Avslappnad. Mmmmm...

Nej nu är det dags att springa ut.
Tjejen står med benen i kors i hallen;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0