På väg.

Nu ska vi hoppa in i bilen och köra lugnt och försiktigt till Borlänge.
T ringde för en stund sedan och sa att det var riktigt tokhalt ute.

I kväll är det ett jätte stort event på arenan.
Mora- Leksand på storbild samt jippo efter matchen.
Tror Pumpbolaget skulle spela.
Själv har jag hört de så mycket efter mina säsongsjobb att jag hoppar  det.
Ska stanna hemma och mysa med chips och glass i stället.
Tror T skulle dit men jag orkar inte.
Jag vet att om jag skulle knata dit(vilket säkert skulle vara super roligt)
kommer jag med ganska stor sannolikhet ligga död hela helgen.
Vet inte om jag tycker att det är värt det.

Jaja, nog om det.
Nu måste jag dra!
See ya och ha en lovely dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0