Överlevt denna dagen också.

Jaha.
Denna dagen har tydligen ett slut den med.
Skönt.
Överlevare som jag är så har jag
återigen bevisat att jag har lite styrka kvar i mig.

I morgon blir lite lättare tror jag.
Ska träffa mamma i Borlänge.
Springa igenom lite snabbt sen upp hit och umgås.
Promenad, mat och prata skit.

Har tagit ett lätt snack med T nu i kväll.
Känns bättre.
Mycket frustration just nu.
Men det hör väl till.

Nu är det nattpromenad i mörkret.
Lika gruvsamt varje kväll men samtidigt skönt.
Förhoppningsvis hjälper Grynet mig lite
om det kommer någon bad guy!!
Men det ska det väl inte göra?

Nej, usch.
Nu får jag sluta tänka på det.
Annars kommer Grynet få skita i farten...ingen höjdare;-).



Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh, gud va söt hon är!!

2008-11-27 @ 22:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0