Läkartidenidag.

Jag hade en läkartid i dag klockan 11:00 för ett återbesök.
Lite spännande då jag aldrig träffat denna läkaren tidigare.

Men hon var trevlig och vi gick lätt igenom mitt liv.
Kändes lite som att jag var på en pratstund hos Göran.
Fast nu med denna kvinnan.

Jag kände mig otroligt slut på krafter när vi var klara.
Ville mest sova men det var just då inget alternativ.

I allfall var hennes bedömning att min deppressiva inslag blir för mycket att jag
 från och med i morgon ska börja äta anti depressiva tabletter.
En om dagen.
Är faktiskt lite rädd för det men jag hoppas att det ska hjälpa mig i vardagen,
att få saker som egentligen är naturliga att inte vara så betungande
...som att duscha, klä på sig, diska...etc.

I morgon är det terapi med Göran.
Då ska jag redovisa min dag för dag planering.
Funkar helt ok.
Ge mig en vecka till så blir det nog ännu bättre.

Förresten.
Hämtade ut min medicin i dag.
Även de starkare sömntabletterna som Anders skrev ut i går.
Totalsumman blev nämare 800:-.
Trodde jag skulle svimma i kassan.
Men men...antar att det är värt det
även om det hugger till extra i magen då man inte har pengar
utan får låna pengar av sin sambo.
Undrar vad jag hade gjort om inte han funnits i mitt liv?

Nu ska jag visa T vad som står om FK på text tv.
Deprimerande och betungande.
De hjälper inte folk längre.
De stjälper.

Det är sjukt.
Sverige kommer bara att bli sjukare om de ska fortsätta
med dessa knasiga och ohållbara regler som de har nu.
Ändring FK.
Vi behöver Er!!


Kommentarer
Postat av: madde

Det är hemskt hur dåligt FK fungerar, dom som behöver hjälp får det inte så finns det andra idioter som lyckas få bidrag utan att alls egentligen behöver det! Har ett stort exempel i släkten!! Har precis kommit hem ifrån erat kvarter och såg din lilla pärla (bilen ;)) vart på körskolan 4 timmar, piuh!! stor kram

2008-11-04 @ 21:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0