Jag är med och tävlar om ett namnhalsband!!

När jag var liten så fick jag ett namnhalsband av min far.
Jag älskade det men efter några år så gick det sönder:-(
Sorgen var stor och jag har försökt att laga det men dessvärre är det utom räddning.
Otroligt tråkigt då det är ett av de minnen jag har av min far...
det är nämligen så att vi inte har någon kontakt.
Han berättade när jag var 13 år att jag var en bortskämd snorunge
och sedan dess har vi inte pratat med varandra.
Jag var otroligt sårad och tycker att fortfarande att det är hemskt
att min far inte vill veta av mig.

Men sånt är livet och det är mest synd om honom.
Han fick en propp för ett tag sedan och
vad jag vet gjorde den inte honom till en mer positiv människa tyvärr.
Förhoppningsvis kommer vi att träffas en dag igen.
Jag älskar ju honom trots allt då han är min far.



Men nu till saken.
Jag läser en blogg som Therese skriver och där har hon nu en tävling där man kan vinna ett namnhalsband så nu är jag med och tar chansen att vinna ett nytt halsband.
Vill ni också vara med och tävla?
Kika in hos Shopaholicmamman:-)
Ni kan vara med och tävla fram till och med den 16/11 klockan 23:59.
Lycka till!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0