I dag blev det rätt.

I dag klockan 11:30 var jag hos läkaren.
Sjukskriven till sista december.

Vi pratade även lite om hur länge man kan vara sjukskriven
Och det var inga roliga nyheter han kom med.
Nu är jag superstressad och känner det där sabla trycket över bröstet.
Enligt min läkare vore det bra om jag tänker lite mer på framtiden snarast.
Och jag som har problem att klara av dagen som den är.
Shit.

Ska försöka ringa till syokonsulenten på måndag.
Kanske kan diskutera lite om hur jag ska gå tillväga.
Hur ska jag överleva ekonomiskt under plugget?
Vad är det jag ska läsa?
Och alla andra frågor som kan komma upp...
undrar om jag ska satsa på pharmaci...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0