Grattis allra käraste syster!!

Innan jag kilar ut
så måste jag bara passa på att gratulera min bästaste syster!!
I torsdags var hon på anställningsintervju för ett nytt jobb
 då hon vill göra något nytt men samtidigt inom det hon är intresserad av.
I går berättade hon att hon blev erbjuden tjänsten och har tackat ja!!
Sade upp sig från sitt nuvarande jobb och blickar nu framåt...

Blev så otroligt glad för hennes skull då jag vet att hon varit lite less på sitt arbete nu på sistone men nu är det slut på det. Nu ska hon inte längre pendla till Säter och Borlänge utan till Falun i stället.
Vägen är tråkigare men jag vet inte om hon har tänkt åka bil eller buss.
Det löser sig alltid.
Huvudsaken att jobbet är roligare och att hennes arbete är mer uppskattat!!
Nu kanske hon kommer att arbeta med Björne
som även han finns på Falu lasarett.
Vem vet?
Världen är ju trots allt väldigt liten i bland!!

Grattis återigen kära syster yster!
Såååå glad för din skull och önskar dig all lycka med ditt nya roliga jobb!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0