Ge mig.

Ge mig en Anna Skipper.
En som säger åt mig vad jag ska äta och när.
Vad jag ska dricka.
Hur mycket jag ska röra på mig.
Kan tänka mig att min kropp är lite äldre inombords
 än mina 25 år i födelsebeviset.

Min hud är trött och fattig på lyster.
Har en tro att det kommer inifrån och inte från utsidan i form av cremer osv.
Magen är svullen och rumpan hänger.

Please ge mig en Anna Skipper.
Hon kan få mig på rätt köl igen.
Väck med 13 kg.
Hade blivit lätt som en fjäder.

Funderar tom. på att strunta i nyårsfirandet i år
 för att jag är så ur form och besviken på mig själv.
Jag hade den men tappade den.
Formen alltså.
Vill inte visa mig inför folk i annat än vinterjacka.
Och det kanske inte funkar som nyårsklädsel.
Vet inte heller om det finns några planer för nyår.
T kanske jobbar vilket han gör på jul.
Men då är jag hos mamma.
Jaja, ett senare bekymmer.

Men snälla ge mig en Anna Skipper.
I really need her!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0