Första advent.

I dag är det första advent.
Julen närmar sig med stormsteg.
Underbart.
I love julen!!!



Första ljuset brinner och det är hög mysfaktor.

Sitter här i T´s kök och tänker tillbaka på förra årets advent.
Då var jag och mina syskonbarn Sofie och Linda i Globen på Stockholm horse show.
Jag har haft som tradition att alltid åka varje år sedan starten men
 i år bröt jag den traditionen.
Vill inte pressa min kropp för mycket så det var ett klokt beslut.
Men då vi hade det underbart.
Bodde på hotell och tog det rätt lugnt.
Åt på Pizza hut...tjock mozarella pizza med en stooor cola till det...
och Linda käka tunn Margerita as ususal;-)
Njöt av hästarna och drömde att man var en av ryttarna nere på arenan...
Fina minnen...
Förhoppningsvis gör vi om det nästa år:-)
Eller vad säger Ni tjejer??

Kommentarer
Postat av: sofie

ABSOLUUT.:D jag är på.. å svea också kanja lova hon skulle njuta av att sitta hela dagarna å kolla på hästar:D för den stora höjdpungten på dagarna för henne är när vi åker till stallet då skiner honn som en sol:D så ja kan ju tänka mej hur nöjd hon skulle vara på horse showen;) HAHA.

2008-11-30 @ 19:03:41
URL: http://sofief.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0