Fika och trevligt sällskap.

Gick till grannen för att betala mina ljus.
Blev inbjuden på fika och där fastande vi i prat.
Visade sig att vi båda var sjukskrivna av olika men ändå lika skäl.
Båda hade ursprung från Säter/ Gustafs...och bott i samma kvarter.
Ja, vad ska man säga?
Världen är liten.
Ibland osannolikt liten.

Skönt att få prata med någon som förstår och var intresserad.
Av både mig och min situation.
Det är inte ofta det händer.
Och jag verkar inte vara illa omtyckt då jag gärna fick komma tillbaka.
Kändes bra i min själ att få höra de orden.
Tack Maggan för en trevlig eftermiddag med dig, Celine och hundarna.
Ni är fantastiskt snälla och goa!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0