Egenvård...

...jag skulle behöva ägna mig åt lite egenvård nu.
Orkar inget som Ni redan vet.
Men jag måste.
Innan jag kryper i säng i kväll.

Känner mig äcklig.
Hahahaha...

Förut var jag alltid på språng.
Alltid fräsch och och snyggt klädd.
Nu är jag smutsig och har trasiga kläder.
Eller njae...inte riktigt.
Jag är oduschad och känner mig förfärligt ful.

Önskar mig ett spa där någon tar hand om mig.
Vaxar mina ben, peelar hela min kropp, massage, kurbad, ansiktsmassage, hårinpackning...
Det är min drömdag.
Att få en heldag/helg där det bara ingår sköna behandlingar,
god mat och frisk luft!!
Någon som vill hänga på?

Är sugen på att fixa mitt hår också.
I need a change!!
Önskar mig slingor...och extensions.
Långt hår...åhhhh, vilken dröm.

En make over är vad jag behöver...men framför allt avslappning...
total avslappning.
Utan tankar och måsten.
Befinna mig i lugn...

Kommentarer
Postat av: anna

å du det där med spa lät härligt,säg bara till om du vill ha sällskap... =)

kram

2008-11-19 @ 17:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0