Drömmar.

I går kväll kom jag efter många om och men i säng när jag skulle.
Bra Ulrika.
Somnade.
Vaknade kort stund därefter av mardrömmar.
Och panik.

Jag skulle bli tvungen att gå upp tidigare i morse
för att jag kunde inte åka över Sågmyra utan var tvungen att passera Borlänge.

Min dröm handlade om Sågmyravägen.
På väg ut ur en kurva ser jag längre fram på vägen 10 personer som har poliskläder.
Men de ser inte ut som poliser utan mer som skurkar som vill mig ont.
Så jag stannar inte.
Men 10 meter fram ser jag en polisbil inbackad på en liten skogsväg
och stannar genast...för då måste de väl vara poliser?
"Poliserna" kommer ikapp bilen och
en ställer sig framför...höjer pistolen...och skjuter mig i hjärtat och i huvudet.
Sen vaknade jag.
Stört omöjligt att somna om.
T kom hem, trösta mig lite grann och sedan någon gång lyckades jag somna in.

Dessa tankar/drömmar jobbar jag och Göran med.
Att jag gärna vill fly i från dem.
Men i morse stod jag på mig.
Körde över Sågmyrabåde dit och hem.
Och tro´t eller ej...men jag lever fortfarande=).
Stolt över mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0