Det regnar.

I natt har jag sovit så där trots min trötthet.
Drömt om allt möjligt konstigt och löjligt.
Om man kan matcha brunt och svart,
att jag glömde köpa en sax till Grynets päls(tassarna)...

Blir alltså en tur till Borlänge även i dag.
Lite drygt men samtidigt tidsfördriv av dagen.

Det regnar ute och jag tyckte av någon anledning att det var skönt.
Det var liksom varmt regn.
Inte störande på det sättet att man blev blöt utan det kändes mer som droppar...
oj vad jag svamlar nu...
skönt var det i allafall med frisk luft
efter att legat bredvis T´s alkoholångor i natt även om de inte var särskilt "stora";-)

Nu ska jag kila ner i källaren efter det julpyntet som vi äger.
Tyvärr inte så mycket  men kanske kan ändra på det i dag.
Vill ha mycket jul i år.
Massor.

Glädje och kärlek kan man aldrig få nog av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0