Dags för mat.

Ja...nu har jag tråkigt och vet knappt vad jag ska skriva.

Grynet sitter och piper bredvid mig,
dags för mat om en liten stund så det kanske skriker i magen.

Igår när jag kollade igenom mina räkningar
så hade inte tjejens försäkring dragits men det är ingen som vet varför...
mycket spännande.
Men det kommer att dras dubbelt nästa månad i stället så hon är riktigt försäkrad iallafall.
Tack och lov.

Försökte få tag på A-kassan också men det gick ine lika bra, suck!
Hopplöst, det är alltid fullt i deras telefonkö och tiden de har öppet är minimal.
Längtar tills den dagen jag inte behöver ha mer med dem att göra!

Kanske låter hemskt men jag vill aldrig
vara beroende av en myndighet för allt som oftast så innebär det oro och bekymmer....

Fick ett brev av advokatbyrån i dag som jag inte förstod alltför mycket av dessvärre.
Har försökt få tag i advokaten men han har ännu inte ringt tillbaka.
Ännu mera suck!
Lovade att skicka mig uppsägningspapperena som jag skulle skriva under men de har inte kommit
men jag har fått en löneslipp som inte stämmer så vitt jag kan se.
Synd bara att inte T är hemma,
skulle vilja att han tog det samtalet som förstår lite mera.

Nu tror jag att jag har suckat klart...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0