Dagens mission.

Efter att pratat med min kära mor i telefonen så var det dags
att utföra dagens mission.
Att köpa hockeybiljetter åt henne och Zigge.
De kommer upp hit den 12 december och ska titta på Leksand-AIK.

Efter att jag och Grynet fastnat i soffan så har vi nu äntligen varit ute på en skön långpromenad.
Tyvärr är nästan alla snö borta men förhoppningsvis kommer den tillbaka snart!!

Skönt att rensa huvudet.
När jag gick så började jag fundera lite på framtiden.
Hur ska jag klara av en arbetsdag som knappt klarar av att ta en promenad eller gå och prata i en timme.
När jag gör det så måste jag alltid vila efteråt.
Hur klarar man då av 8 timmars arbetsdag?
Suck.

Antar att det löser sig när kroppen har fått vila tillräckligt länge.
Nu börjar jag faktiskt känna att jag är trött.
Inte bara min kropp utan hela jag är trött.
Göran säger att det är positivt.
Nu ska  jag bara lära mig att lyssna när kroppen säger till mig.
Lättare sagt än gjort.
Men jag jobbar på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0