Boring!

Nu har jag tråkigt.
Min frukost avslutade jag precis.
X-antal timmar senare.
Segt som attan men nu ligger den i min mage.
Lite yoggi och knäcke, rester från i går;-)

Och i dag har jag inte gjort någon planering.
F*n.
Skulle nog behövt det.
Känner mig lite nere.

Är inte ens sugen på tacos till kvällens Idol.
Och då är det något som är fel.
Vill inte ha något i dag.
Men jag vet att jag måste.
Eller hur var det...det finns inga måsten här i livet...
Vad bra...då skiter jag i det.

Teven visar inget av värde.
Och Grynet sover.
Har fixat en massa svar på ansiktsboken också.
Sådant som jag legat efter med nu i några veckor.
Känns bra.
Gjort något positivt.
*Klapp på axeln*



Uttråkad?



Jag??




Hur kan ni tro något sådant???

Ser ni hur sjuk jag ser ut?
Skulle behöva få lite färg i mitt nylle...
men hur ska det gå till när solen gått och gömt sig?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0