Blir inte alltid som man tänkt sig...

...men det blev bra ändå!
Nu är vi nyligen hemkomna från Borlänge.
Blev visst många timmar.

Först gjorde vi det vi skulle men klockan tickade för fort så vi åkte ut i skogen och
 gick 2,5km med Grynet som var överlycklig.
När hon tröttnade så fick hon sova i bilen och vi åkte tillbaka till Kupolen
och åt lite mat.
Gick inge vidare för min del men försökte i allafall.
Och skönt med sällskap som inte tjatar på en att  man måste äta mer.
De senaste dagarna har illamåendet gått över i smärta
under tiden som jag äter så nu är det nästan värre än innan.
Hoppas dock att det är övergående.

Handlat en vinterjacka som verkligen var på tiden.
En del grejer från hennes, gina, kicks, make up store...djurmagazinet...
Massor av pengar har jag bränt men
samtidigt så var det ett tag sedan och
jag har fått mycket och bra grejer så det har varit välspenderat.
 Känner mig ganska vuxen och klok.

Såg en gammal klasskompis som nyligen fått barn
 och blev faktiskt lite mer sugen.
Såg så underbart ut...
men jag får väl försöka träffa lilla Svea lite mera så kanske det stillas...

Mina drömstövlar fanns kvar men jag slog inte till.
Ångrar mig lite men samtidigt...jag kan inte köpa allt jag vill ha även om de jag har läcker in mängder med vatten. Efter en säsong...sunkig kvalite är mitt omdöme för de pengarna som jag gav. Nej, nästa gång blir det typ mina drömstövlar som kommer i från Ecco. The good shit!!

Nu är jag helt slut. Vet inte vart jag ska ta vägen. Skulle helst av allt vilja sova men först en långpromenad med tjejen.
Sen soffan. Sugen på att kila bort till arenan men samtidigt då lyssnar jag inte på min kropp när den försöker berätta för mig att den behöver vila. Detta är precis  vad vi håller på att träna på så sorry girls...i dag får ni klara er utan mig!! Jag måste lära mig att ta hand om mig själv.
Har en lång dag framför mig i morgon.

Men i dag har det varit skönt att få umgås med mamma och bara vara.
Hon är bäst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0