Bästa vänner.

För några veckor sedan fick jag ett paket med posten som jag var så
himmelens glad över att mina tårar sprutade.

Det paketet innehöll en bok som heter Bästa vänner.
Innehållet består av massa söta bilder som berör och till det kloka citat om vänskap.
Vännen som skickade boken är en riktig vän.
Även om vi inte ses så ofta och inte känt varandra så länge
så finns hon med mig i mina tankar hela tiden.
Hon är så underbart snäll och har en varm själ som hon delar med sig av.

Du har berört mig och jag vet att jag inte kommer till skott så att vi kan träffas men jag vill.
Jag vill verkligen men min rädsla tar över.
Min rädsla för vad folk tycker om mig nu när jag inte längre behöver spela...
Men jag hoppas att jag är en bra människa innerst inne.
Jag vill tro det...det är vad jag försöker komma på...vem jag är...

Goda vänner är änglar på jorden.
Du är en av dem...


Kommentarer
Postat av: madde

Tack för dom fina orden snälla du! Ta den tid du behöver så finns jag här när du känner dig redo! Men du behöver inte vara rädd för att jag ska dömma dig för det skulle jag aldrig göra! Tycker att du är en underbar person, med minst lika varm själ som du skriver om mig!! Det vet jag..stor kram till dig!

2008-11-17 @ 18:05:57
URL: http://minlillavitavra.blogg.se/moi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0