Äta bör man annars dör man:-)

Tv och köpe pizza från frysen.
Den ska snart in i ugnen.
Kom på mig själv med att jag inte ätit något sedan frukost.

Ooops, är kanske en stor anledning till att jag är energilös?
Det dumma är att jag inte har någon större aptit längre.
På gott och ont.
Jag äter inget eller väldigt lite vilket är negativt.
Men jag är däremot inte så sugen på godis och sånt.
Och det är ju positivt.
Jag menar i huvudet är jag sugen för att jag vill pocka med något.
Men mina smaklökar säger blääää.

Klicka för stor bild

Kanske ska dra nytta av detta och gå ner mina 10-12kg nu?
Skulle behövas.
Bara det skulle vara ett lyft i vardagen.
Att bli lättare och känna sig snyggare.
Men det kommer den dagen det är dags.
Tror att det kan vara dumt med en diet nu.

Jag gör så här:
Jag tar det som det kommer.
Om jag går ner nu under min medicinering så gör jag det.
Om inte så tar jag tag i det så småningom.
Innan min födelsedag 2009 hade jag tänkt försöka nå mitt mål
men det kan så klart ändras.
Livet brukar kunna ändras drastiskt emellanåt.

Catch the day!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0