Vilket kap!!!

Hemma hos mamma nu.
Precis käkat Skogaholmslimpa.
Snacka om nostalgi:-)
Vår familj lever nämligen på detta bröd.
Och det är ju inte så konstigt varför.
Sjukt gott!!

Plockade upp syrran i Säter och sen fikade vi här hemma.
Skönt att träffa familjen.
Dock är det ingen av oss som har någon direkt julkänsla i kroppen.
Kanske kommer i morgon:-)

Paketet som jag väntade på kom.
Dock när jag var halvvägs till Borlänge.
Det blir extra roligt att hämta det på onsdag kväll/torsdag.
Mest T´s grejer men det ligger en halsduk
däri som jag hoppas ska vara smashing.
Vi få la se;-)

I allafall så har jag min nya tröja på mig idag.
Inhandlade den på rea i Borlänge.
Centrumgallerian hade en mycket  bra affär som heter Selected Style.
Aldrig hört talas om den innan men trillade in där av en slump.
Och de hade mycket roliga märken.
Till min förvåning när jag betalade så var det halva priset.
I bland har man tur som en tok=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0