Vilken natt...

I natt har jag knappt sovit en blund.
Det är jag i och för sig ganska van med men när man haft en eller två nätters hyfsad sömn så blir dessa sömnlösa nätter hemska. Jag skulle ha gått upp vid halv nio men har nyss lyckats krypa ur sängen. Helt slut.
Tänkt på besiktningen i januari, nyår, klänning, chaufför, intriger, inbjudna och oinbjudna, lösögonfransar, LÄGENHETEN, Grynets anpassningsförmåga, försäkringskassan....
Listan kan göras lång.
*suck*

Nu ska jag ut med lillan och sen i väg till Göran
där jag för första gången har en egen fundering.
Hoppas bara att jag vågar berätta om den.
Skulle vara skönt att eventuellt få lite svar.

Sen ska  jag hem och våndas.
Hoppas att tjejen ringer hyresvärden i dag.
Hoppas, hoppas, hoppas, hoppas:-)

Tack sötnosar för att Ni hjälper mig och håller tummarna!!!!
Jag älskar Er!!!!

Kommentarer
Postat av: Josiee

Hoppas du får en mysig jul:)

2008-12-22 @ 12:32:15
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0