Vilken morgon...

I morse klockan 04:59 stängde jag av alarmet som skulle ringa en minut senare.
Har inte sovit en blund på hela natten.
Jag menar inte en endaste minut.
Och på något konstigt sätt så var jag inte trött
 när det var dags att få fläsket ur sängen.
Det har varit mycket tankar, funderingar, Grynet hade mardrömmar
och låg skrikandes, katten kurrade i örat och slickade mig i ansiktet....
nog för att jag älskar djur men inte behöver de väl inte tvätta mitt ansikte;-)
Det klarar jag så bra själv tycker jag!!

Mamma som glömde färga håret i går kastade i färgen
klockan fem på morgonen.
Typiskt min mamma, hehe...
Inte helt normalt men bra blev det:-)

Upp och fixa.
Klockan sex bar det av till Vikmanshyttan för att lämna Grynet hos Zigge.
Kan lova Er att det var inte många andra levande själar ute den tiden...
På väg till vinkelboa upptäcker vi när vi åker ut ur centrum att jag inte har några halvljus på bilen.
Såg inte ett smack så jag fick köra med dimljus och helljus.
Tog oss till Zigge och kollade säkringarna som var hela...suck!
De funkade ju i går kväll.
H*lvete!!
Lämnade tösen och tillbaka till Hedemora.

Mammas bil fick bli ersättare med dåliga vinterdäck.
Men vi tog oss till Stockholm utan problem.
Två och en halvtimme inklusive stopp och tankning.
Dock ganska ensam på vägen...
men det gjorde inte mig något=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0