Tröttast har pysslat.

Jag somnade i soffan med Grynet på armen.
Så pigg är jag.

Laddar upp bilderna i morgon i stället.
Nu ska lillan käka mat och sen ut.
När vi kommer in hoppar vi bums i säng.

Men jag har pysslat i dag.
Gjort en liten tomtefamilj som just nu står på köksbordet.
Såååå söta!!



Från vänster: Två små tomtenissar, tomtemor, tomtefar och en till liten tomtenisse.

Roligt som bara den och jag är stolt över att jag slutförde mitt påbörjade projekt.
Tidigare har jag påbörjat massor som aldrig avslutats...men nu har jag brutit den trenden!!
Yippieeeee!!!
Känns super!

Tack för i dag, slut för i dag!
Kram på Er!

Kommentarer
Postat av: sofie

gud vilken söt liten familj:D

2008-12-01 @ 21:38:57
URL: http://sofief.bloggspace.se
Postat av: anna

hihi.. vilka söta! gud va kul å pyssla, ska själv sätta mig å göra nåra halsband snart, ska ha med mina alster till jobbet igen, få se om nåra köper julklappar. Men de tror jag, det brukar vara efterfrågat. =)

2008-12-01 @ 22:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0