Soffklädsel....

EKTORP Klädsel 3-sits soffa
Så här ser min soffa ut i dag.
Jag älskar färgerna blått och vitt men
dessvärre ser den inte lika bra ut mot nya tapeten i nya lägenheten.
Så nu kikar jag på ny klädsel då detta är en IKEA soffa.

EKTORP Klädsel 3-sits soffa
Jag gillar beige men kan kanske bli för mesigt.
Vitt är helt uteslutet då jag har lilla skruttan.

EKTORP Klädsel 3-sits soffa
Denna bruna gillar jag bäst och skulle passa perfekt.
Men så klart är den dyrast också...
typiskt mig att kika på prislappen först.
Så snälla tomten...kan inte jag få detta i mitt paket i år?
Please, jag har varit en supersnäll flicka...
Skulle vara så snyggt med en brun soffa till min vita fåtölj:-)

Bilderna kommer från IKEA,
Överst har vi klädsel Toftaholm 1395:-
Mitten heter Idemo beige 1095:-
Och snyggaste heter Korndal brun 2295:-

Jag hittade en sak till som jag önskar mig.
Har tittat på denna länge men inte haft pengar...

HEMNES Sängstomme
Sängstomme till min madrass.
Hemnes vit 2345:-

Så småningom ska denna bli min.
Jag bara vet det:-)

Kommentarer
Postat av: madde

Jag älskar min vita klädsel trots katthår och mamma jag vill bara äta en macka i soffan kladd ;) den går ju att tvätta! Har du kikat på bemz.se ngn gång? Där har dom med en massa soffklädslar till ikea men det är dyrare förstås! Hemnes sängen har vi :) kramkram

2008-12-22 @ 23:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0