Snart klar!!

Japp, nu är jag snart klar och ska väcka sömntutan.
Vi ska nämligen åka till Borlänge i dag.
Inhandla de sista paketen.
Och träffa min underbara mamma,
älskade systerdotter Sofie och sockersöta Svea.
Kan det bli bättre.
Inga killar som suckar och stönar över att man aldrig blir klar;-)
Men samtidigit så får det ju inte ta alltför lång tid
då skruttan ska sova sin förmiddagslur i bilen
sen så vill hon ju ha sällskap.
Och sen blir det lek och stim för hela slanten.

Hoppas jag finner de sista sakerna så jag kan släppa det sen.
Då är det bara lägenheten kvar som jag behöver bekymra mig över.
Tömma, packa och städa.
Det tar vi en annan dag:-)

See ya later alligator!!!
Puss o kram

Ps. Lillebror är hemma från sjukhuset nu.
Lite piggare men inte fullt, hoppas han kurerar sig under dagen:-)
Håller fortfarande tummarna stenhårt!!!!Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0