Slut på denna dagen...

Nu ska vi krypa i säng alldeles strax.
Trött i ögat är jag.

Har varit det sedan i morse men kört på ändå.
Tänk vad dum man är som inte tar en powernap när man känner sig sliten.
Jag som har i uppgift att lyssna på min kropp...skärpning!!!

Hade sån tur att jag fick kålpudding serverad när jag kom hem till mamma.
Lyckligt lottad...var otroligt gott!
Mammas mat...och mormors...mmmm...mums!!
Alltid något speciellt!
Och som tur är har jag T också som är fabolous i köket.
Skulle kunna äta mig fet som en gris med andra ord;-)

Förresten var in på Kupolen en snabbis på väg ner.
Hittade en grej på Indiska som aldrig brukar ha grejer till mig.
Supernöjd!
Dock var mitt mission att hitta en datorväska, vilket inte var det lättaste.
Svårt till en 17" dator och de som fanns var ruskigt dyra.
Men det blev ett traditionellt Case logic så nu är den mer skyddad
 och lättare att transportera.

Nu är det nattning och förhoppningsvis lite sömn i natt=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0