Separationsångest...

Nu har jag ångest.
I dag ska nämligen Grynet åka hem till min mamma.
Hon kommer inte tillbaka förräns på fredag.
Och jag har en stor klump i magen över att vara utan henne.

Usch hur ska detta gå?

Har bara varit i från lillan en natt tidigare så jag känner stor panik just nu.
Jag vet ju att hon kommer få det prima med mamma och Zigge.
Fri från de mesta nyårssmällarna.
Skönt!!

Men det är mer jag som är barnslig.
Dock kan jag inte rå för det.
Älskar henne så mycket!!

Får försöka blicka framåt till fredagen då hon kommer hem igen.
Och då ska vi flytta in i vår nya lägenhet!!



Kommentarer
Postat av: Emma

Vart har du fått lägenhet någonstans?? kramar

2009-01-02 @ 14:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0