Resultatet.

Här kommer resultatet av mitt och Åsas möte.



Svårt som attan att visa färgen så här men det är lite koppar tillsammans med naturfärg.
Innan var det en guldig chokladfärg som var urtvättad...nu glänser det!!



Och så här klippte vi.
Inte så stor skillnad men jag håller ju på att odla så det blev topparna.

Alltid lika roligt att träffa Åsa och vi hade en trevlig stund tillsammans.
Pratade om allt allvarligt och lite mindre allvarligt.
Skönt med en person på samma våglängd som en själv.
Tack för i dag tjejen!!!!

Sjukt nöjd!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser jättefräscht och fint ut!! Jag har jobbat rätt mkt men från och med denna vecka och fram till jul är det rätt lugnt faktiskt! Skönt men tyvärr ska jag jobba hela jul och nyår :( kram madde

2008-12-08 @ 18:18:35
Postat av: mia

De blev jättefint i håret tjejen! kramar

2008-12-08 @ 23:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0