Reastart.

Jag tycker att juldagen ska vara jul och inte en massa shopping.
Men ibland så måste man frångå sina traditioner.
Till exempel när man har ont om pengar och det är mellandagsrea.

I morse klockan 09:00 klev jag och mamma
in som Expert, Hedemoras första kunder.
Jag trodde att det skulle vara kö men ack så fel jag hade.
Men då fick jag ju hjälp i mitt val.
Behövde inte direkt stressa.
Det var nämligen tv shopping.
Och som tur är har jag en mamma som ställde upp
med ett lån av pengar.
Så nu står det en tv hemma hos min syster.
Den jag så länge önskat mig.
Tack och lov för att mamma är så snäll!!!

Längtar tills jag ska få flytta in.
I min lägenhet.
Kommer bli underbart!!!

Och i morgon ska jag få träffa Sofie och Svea igen!!
Yihoooooo!!!
Tack för att Ni finns!!

Klicka för att se större bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0