Onsdag.

Nu har jag lyckats få i mig lite frukost.
Pucko och macka.
Ute faller snön och det är helt fantastiskt.
Så fint och ger ännu mer julstämning,
undrar vad det är för väder i Leksand?

Lyssnar till julradion och myser med mamsen.

I natt har jag sovit ok.
Men i dag ser jag ut som om mina ögon ska sprängas
då jag har delat kudde med min katt Moa.
Hon hade 70% av kudden och jag resterande 30...
Mysigt men hade dessvärre inga allergitabletter med mig.



Vaknade va det ljuvliga ljudet att en liten hund håller på och kräks inne i buren.
Upp kom en plastpåse...som hon klämde i sig för en vecka sen.
Tänk att det är så gott med plast och servetter?
Har svårt att förstå det men men...

Nu ska jag sticka lite på sockorna jag försöker tillverka;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0