Läsdags.



Allt om hunden - Görel och Ivan Swedrup
Min bästa vän, aktivering och hundpsykologi - Marie Hansson


Grynet ligger och sover.
Det toksnöar ute:-)
Jag är lite frusen och ska krypa upp i soffan alldeles strax för att läsa.
Ingen skönlitteratur utan min två nya böcker om hundar som jag har införskaffat.
Egentligen hade jag inte pengar men det får vara en liten julklapp till mig själv och Grynet.
Vill att allt ska bli rätt och riktigt samt behöver lite tips och råd om träning...
hur mycket kan vi träna, vad ska vi träna, vid vilken ålder ska vi göra vad osv.
Jag har ju Grynets uppfödare Inger samt urgulliga Pillan som ställer upp och svarar på alla mina frågor och funderingar, det är guld värda båda två men jag känner att jag vill inte störa dem för mycket så nu ska jag plugga lite mera själv och sen använda dem om det är något som jag inte kan få fram på egen hand.
Men jag är glad att Ni finns, tack för all hjälp!!!
Hoppas att jag blir lite klokare nu:-)

Har även medvetet valt en av böckerna där det står om utställningar som jag verkligen behöver sätta mig in i lite mer.
Fattade ju bara lite av utställningen som var i söndags och resten fick man fråga sig fram om man ville veta något.
Tack och lov hade vi en man bredvid oss som hjälpte oss så gott han kunde.
Jag är otroligt tacksam för att han vill ta sig tiden att hjälpa oss!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0