Klickarfingret i farten.

I dag har mitt klickarfinger varit i farten.
Har slängt i väg två ordrar till olika ställen.

Hoppas grejerna kommer till jul..men det tror jag.
Stod att man helst skulle beställa innan den 18
så jag har ju en hel dag tillgodo.
Både jag och T kommer att bli fina.
Men mest jag.
Eller alltså inte jag som blir finast men mest grejer till mig.
Såklart.

Egentligen har jag inte råd men
samtidigt ett enormt behov av en del grejer
så det fick bli lite nyttig shopping.
De jag har håller nämligen på att gå sönder så måste uppdatera lite.

Vad det är visar jag när det ankommit:-)
Nu ska jag fota lite...men jag har glömt vad jag lovat att jag skulle visa er....
Bra minne man har;-)

Kommentarer
Postat av: mia

vilken jättefin blogg du fått!! kramar ha de så bra nu över jul och nyår, puss

2008-12-17 @ 21:57:59
URL: http://miaslastnight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0