I Hedemora.

I går kom jag till Hedemora.
Hem till mamma.

Dock blev det mest att lämpa av grejer och
plocka upp mamma för att åka hem till min syster.
Hade köpt med mig lussekatter och cookies.

Sötaste Sofie kom och det blev jag mycket glad över att hon gjorde.
Lika roligt att se henne varje gång och
 jag måste säga att hon alltid har varit fin men
nu blir hon bara finare och finare!!
Önska att det var så för mig med;-).

Vi fikade, snackade skit, skrattade åt Svea, Pripps och
 Grynet som höll låda mest hela tiden.
Min lilla fröken kom ju på att man kan sno käk av Svea och
var inte sen att försöka när vi "vuxna" tittade bort:-)
Hon har ingen skam i kroppen lilla tösen!!

Tittade på Stjärnor på is finalen och sen var det hem till sängen.
Men en mycket trevlig kväll och jag han även se en skymt av Emil och Lasse.
Inte så ofta det händer för de har oftast en mängd med projekt på gång;-)
Tack för i går kära släkten!!!

Kommentarer
Postat av: sofie

så otroligt kul att träffa dej med:D å duu.. du är jätte fin ullis:D skit skojj att träffa dej. d måste vi göra oftare:)

2008-12-07 @ 20:52:14
URL: http://sofief.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0