I dag känns det bra.

I dag känns det bra.
Har fått massor gjort och är ändå inte trött.
Precis som det ska vara.
Massagen i morse gav mig nog lite ny energi:-)

Har lite spännande grejer som händer nästa vecka...
bara för mig!!!
Från och med nu är jag prioritet nummer ett(och Grynet så klart),
ska unna mig och ha egen tid.
Är inte jag värd det?

Nu ska jag röja lite snabbt och börja laga mat.
I dag blir det kasslergratäng.
Väldigt enkelt men kom inte på något annat förutom tacos
och det var jag inte sugen på...
men det kommer nog bli smaskens det här.

Mamma och Zigge sitter i bilen på väg hit nu och
jag ska ringa och be dem köpa fikabröd på vägen.
De vill ju självklart ha kaffe efter maten annars dör de
om de inte får koffein innan matchen
och det vill jag verkligen inte ha på mitt samvete;-)

Kommentarer
Postat av: Beauty By Beata

Sv: Alltså, jag hade ju velat ta röda tippar såhär till jul. Men ska man matcha med massa olika färger på kläder är det ju enklast med vitt. Tycker det är klassiskt fint.

2008-12-12 @ 19:40:08
URL: http://beatas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0