Halva dagen har gått...

...jag vaknade vid 10 och gick långpromenad med gumman.
Hon klarade av att knata lös hela rundan runt Limhagen.
Mäkta stolt jag va efteråt...
men samtidigt så visste ju fröken att det fanns korv i min ficka.
Stenkoll!!

Hem och fixa mig sen var vi i väg och kollade på en lägenhet till T.
Men jag blev mer intresserad än honom.
Jag gillade den och om det nu skulle vara så att jag får den...
skulle söta Madde vilja hjälpa mig med inredningen??

Hoppas, hoppas, hoppas!!!
Jag gillar verkligen den!!!

Följde med och fika på Siljan men det smakade så där.
Chokladen var lite väl svag och mackan för torr.
Sällskapet snackade slagsmål, poker och silikontuttar.
Inte så intresserad men skönt att komma ut lite grann.
Sällskapet är trevligt i oavsett samtalsämne:-)

Just nu har T damp och
han vill att jag ska agera lekledare verkar det som.
Jag har ingen aning om vad man gör en söndag.
Ska väl laga mat och paketera in paketen som är kvar.
Tror han får sysselsätta sig själv faktiskt:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0