Håller tummarna stenhårt!!!!!!!!!!!!

I dag hade vi ett uppdrag.
Dock har vi flyttat det  framåt.

I går kväll när jag gick in på Pillans blogg
så hade hon skrivit ett ledsamt inlägg.
Hennes cairn Lillebror är sjuk.
Usch, jag fick rysningar.
Han ligger på Falu djursjukhus och i dag får hon provsvaren.
Vill inte att våra kära djur ska bli sjuka.
Måste de det?

Nu på morgonen ringde Pillan och 
frågade om vi inte kunde flytta fram våran trimning/lek.
Och självklart kan vi det!!!!
Djuren i första hand.

Nu sitter jag här och bara håller tummarna
 för att Lillebror kommer bli frisk snarast möjligt.
Och att jag får träffa honom nästa gång:-)

Usch, vill aldrig att Grynet ska bli sjuk.
Hemska tanke.
Hon är ju mitt lilla barn.
Och om hon blir sjuk,
kan hon snälla prata med mig och berätta vad felet är, please??

Nej nu ska vi ut och knata här i snön..
och tänka på skrutten i Falun.
Hoppas allt har blivit bättre och
att han får komma hem tills sin kära familj i dag!!!



Grynet lika morgontrött som vanligt:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0