Glömde berätta en sak...

I dag när jag äntligen fick tag i min hyresvärd för att ställa en fråga....
så visa det sig att hon inte berättat
 att min lägenhet är uthyrd from. 1 januari.

Självklart blev jag otroligt glad men samtidigt stressad
då vi ska få besök i mellandagarna.
T´s familj skulle komma hit och bo där men
det verkar skita sig nu då de vill vara här över nyår.
Åhhh, varför kan inte allt bara flyta på...

Nu ska jag hålla tummarna för att det löser sig och
njuta över att jag sparar massor av pengar 
när det är dags för räkningarna:-)

Ska försöka trolla med knäna så att vi kan få upp släkten!!!!
Men tänk att jag är av med den bördan...slipper lägenheten!!!!
Yessssssss!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0