Gammal vänskap.

Innan jag åker så måste jag berätta att jag precis varit på Siljan och ätit lunch.
Jag och T har säsongsjobbat i många år och i dag kom det förbi en gammal vän till oss som ska till Sälen på sin sista säsong nu. Otroligt roligt att se honom då vi hängt ihop, jobbat och bott ihop.
Riktigt mysig är han vår Richard.

Sist vi träffades var innan han drog till Thailand förra året och hade det gott. Vilket härligt liv han levde där nere. Men nu är det slut på värmen och dags för riktigt vinter med massa brädåkning för hans del.
Han hade bestämt sig för att inte inta så mycket alkohol denna säsong utan sköta sig men så säger alla. När man väl är på plats dras man lätt med i hela alkoholkarusellen som pågår där uppe;-)
Egen erfarenhet som talar:-), inget liv som jag ångrar då jag hade så satans kul men shit vad jag inte skulle klara av det i dagens läge...det blir väl så på ålderns höst...hehehehe...

Richard Manitski

Denna bilden på en crazy Richard har jag lånat från hans Facebook.
Hoppas verkligen att du får en superrolig sista säsong i Sälen.
Vi kommer och hälsar på det kan jag lova:-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

nämen vart e bilden? kommer snart och hälsar på dig igen nu efter australien.. puss saknar dig

2010-05-09 @ 12:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0