Fjärilar i min mage...

Jag är nervös.
Jag är nervös för att jag vill så gärna ha lägenheten.
Ta tag i mitt liv och få en fast bostad igen.
Hoppas bara hyresvärden vill ha mig.
Inte haft någon lycka där tidigare tyvärr.
Åhhh, kommer inte kunna sova i natt så nervös jag är.
Kan det inte vara måndag nu och
förhoppningsvis ett positivt besked?!

Tänk vad skönt det skulle vara att fortsätta min resa till en ny Ulrika.
Att inte känna mig obekväm och lite i vägen.
Den känslan kommer när man är inneboende
och bara har lite grejer på plats.
Blir liksom inget som känns som mitt hem längre.
Vill komma innanför dörren och känna mig hemma.
Skulle vara helt fantastiskt.
-Välkommen hem till mig och Grynet...
tänk om jag skulle kunna få säga det i mitten av januari.

Fjärilarna i min  mage verkar inte vilja lugna sig
så jag får väl försöka sova i allafall.
Ska upp til Göran i morgon.

Sov gott alla änglar där ute!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Håller tummarna för dig!

2008-12-22 @ 10:01:52
URL: http://dalanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0