Finally.

Nu har jag äntligen kommit in på min blogg.
Har inte gått att logga in i dag och jag har ingen aning om varför.
Lite smått irriterande men så kan det va.
Nu är jag bara glad att äntligen vara här.

Jag och lillan var ute på promenad tidigare i dag och träffade en supermysig hund.
Hilda.
Kommer inte på vad den rasen hette men detvar en italiensk tryffelhund/vattenhund.
Supersöt.
Alldeles lurvig i pälsen och supermjuk.
2 veckor yngre än Grynet och vi släppte dem nere på fotbollsplanen sen stimmade de runt en bra stund innan de började bli lite trötta. Glädjen var stor hos båda hundarna och jag kan tänka mig att snön som föll bara gjorde det roligare.

Jag älskar att få se Grynet leka och vara så där nöjd över livet.
Ska bli så roligt när vi kommer till Pricken igen så att de kan leka
på Cairns alldeles speciella vis.
Längtar!
Men nu är det middag och sen en promenad i snön:-)

Kommentarer
Postat av: madde

ååå en lagotto!!!! det är en sån valp vi hade tingad och som vi ska ha i framtiden!! ääälsakr dom! kram

2008-12-02 @ 18:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0