Bokat tid.

I dag efter mitt frisörbesök så bokade jag tid.
Och provade.
Riktigt nöjd med mina tre val.
Som sagt tre favoriter av alla jag provade.

Vet ni vad jag pratar om?
Glasögon så klart:-)
Knatade direkt inpå Engströms optik och
blev otroligt väl bemött av en kvinna.
Hon var så snäll och gullig!!
Hon fick hjälpa mig att leta bågar och
nu är det bara synundersökning samt det slutgiltiga valet som är kvar,
vilken av dessa bågar vill jag ha?
Nu har jag dock sån tur att mamma och Zigge kommer upp på fredag
så de ska få följa med som smakråd.

En sak är säker att glasögonen är i bruna toner.
Längtar.
Ska bli så skönt att få avlasta ögonen.
Behövs verkligen för att nu börjar jag få ont i huvudet så trötta de är efter allt linsbärande...
när man som jag är nästan blind;-)
så vill man ju se på nätterna när man inte kan sova också....
inte famla runt som en tok.

Vet att det kommer vara sjukt ovant i början men samtidigt så är det värt det.
Ännu ett steg för mig på vägen till att bli vuxen;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0