Blandat.

Jag ska snart knata ut med Grynet.
Och när vi kommer ska vi fika lite lätt med mamma och Zigge som kommer i från hockeyn.
Leksand - AIK.
Som det såg ut nyss så låg Leksand under tyvärr, hoppas de vänder!

Lagade mat till oss tre och det blev som jag nämnde tididgare kasslergratäng.
Supergott och otroligt enkelt.
Hade enbart lite rårivna morötter till,  mums!

Har kikat på Idol...sista avsnittet
undrar vad jag ska göra på fredagskvällar framöver?

Jag hoppas att de hinner ploga i Skäve i natt
så att Sofie kan möta mig i Borlänge i morgon för lite julklappshandling.
Skulle behöva hjälpen och sällskapet.
Tyvärr kunde inte Linda följa med men
nästa gång hoppas jag att det går bättre.

Åhhh, jag fick ju order att dricka mängder av vatten i dag.
Och det gör jag.
Vilket betyder att jag är på toa mest hela tiden.
Drygt men jag vet ju att det är för min egen skull
 så det är väl bara att hålla ut:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0