Betalat räkningarna. ...

Betalat räkningarna.
Sitter just nu och har lite ångest över mina pengar.
Hoppas verkligen att jag får pengar nästa månad.
Annars blir det jobbigt.
Kanske dumt att gå och oroa sig men
min budget som jag hade har spruckit lite.

Nej usch nu får jag sluta oroa mig och
 hoppas att det kommer bli bra detta.
Jag är ju trots allt på bättringsvägen?
Och då ska jag väl förhoppningsvis få support och stöd
 tills jag kan stå helt själv inte sant?

Ja, denna månaden är avklarad och
jag håller tummarna för nästa månad.

Nu ska jag krypa upp i T´s famn och mysa.

Kommentarer
Postat av: mia

tack for smset tjejen, hoppas att du haft en trevlig jul och far ett fantastiskt nyar! massa kramar

2008-12-27 @ 19:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0