Beslutsångest...dags för frisörbesök!!!





De här otroligt vackra bilderna på en Ulrika
som inte sovit på två dygn bjuder jag nu Er på.
Anledningen är inte att jag vill ta ego bilder utan visa hur mitt hår ser ut nu.
Alltså före frisörbesöket som jag ska på om 10 minuter.


Så här ser det ut från ovan...usch utväxten ger mig kalla kårar.
Ser ut som att jag egentligen är gråhårig.
Missförstå mig inte jag tycker att grått hår är superfint
men jag vet inte vad jag tycker vid 25 års ålder;-)

Ska jag bli blond, svart, rödhårig, orange....mer brun....hjälp!!!
Ja ja det blir nog bra.
Åsa Erkers på Frisörtorget är fantastiskt duktig och en fantastisk människa.
Me likey her!!!!

Håll tummarna för att jag kommer bli en riktigt hot babe!!!
Det kan jag behöva för att försöka kamouflera min påsar under ögonen;-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska bli spännande att se resultatet :) Tyckte iof att du såg jättefin ut nu oxå :) kraaam madde

2008-12-08 @ 15:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0