Air optix & Regard.

I dag har jag varit till Insjön på återbesök för mina linser som jag har provat under några veckor.
Och så frågade kvinnan om jag ville köpa linser i dag och det är väl lika bra när jag ändå är där...
då berättade hon att det är en kampanj som pågår just på dessa linser vilket betyder att jag får 25% rabatt innan nyår.
Så jag fick en liten lapp att fylla i som jag nu har stoppat i brevlådan och så kommer de att föra över rabattpengarna till mitt konto så fort de fått in den lilla lappen från mig:-)
Skoja inte om att jag blev glad.
Då jag lever på mina sista pengar nu så gör det mig bara gott att få tillbaka lite.

Tack för tipset!!!



Jag har nu övergått till månadslinser efter år av endagslinser.
Jag tycker att dessa fungerar utmärkt och jag sparar även pengar då månadslinser är mycket billigare.
Nu kombinerar jag med glasögonen och det är helt underbart.
Börjar vänja mig mer och mer och snart ska jag nog kunna ha dem ett helt dygn.
Alltså glasögonen:-)

Det enda kvinna sa om linserna var att jag skulle testa att sova med dem i då de tydligen ska funka alldeles utmärkt med detta märket. Får väl ta en kväll och krypa i säng med synen i behåll och hoppas att det går bra.
Skönt om det skulle fungera, i fall man ska i väg någonstans och är lat eller glömt linsvätska osv...

Ny linsvätska har jag också.
En mycket mildare och mer skonsam variant som jag gillar enormt mycket.
Den är värd sina extra kronor.
Kan varmt rekommendera den till alla linsbärare!!

Kommentarer
Postat av: madde

Expert vet jag inte om jag är men har ju varit på lite auktioner i mitt liv ;) roligast är ju auktionsveckan i gagnef men den brukar dra iväg på priserna me eftersom många turister (stockholmare ;) ) åker dit, men det går ju klart att fynda då me :) Tur att ja inte behöver linser eller glasögon, så dyrt ju :( kram

2008-12-30 @ 15:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0