Snyft.

I natt har jag dessvärre sovit sådär.
Vad skönt det skulle vara med en natts fantastisk sömn:-)
Det är vad jag önskar mig mest av allt nu!!

Vaknade med sjuka smärtor i lederna och
antagligen kommer det i från getingen i går.
Måste vara sommarens sista.
Men nu finns han inte mer...
Har problem att gå och stödja på min högra fot men
 lyckades ta mig ut på morgonpromenad.

Kikade förbi på Sveagatan och hämtade lite grejer.
Hittade min gamla storskjorta som jag tänkte ha på mig i morgon.

Gick en snoa bort förbi arenan och någonstans där har jag tappat min älskade
lovvika vante *snyft*
så jag hoppas att den ligger kvar tills sen när jag orkar gå samma väg igen.
Snälla, snälla, snälla...säg att den ligger kvar!!!
Men samtidigt vem skulle plocka upp en vante?

Ha en underbar dag!!!
Kramar om

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0